Gordijnen

Hoe moet ik gordijnen ophangen?

Voor uitgebreide ophang instructies verwijzen wij je door naar onze ophanginstructies

Hoe moet ik meten?

Voor uitgebreide meetinstructies verwijzen wij u naar onze meetinstructies  

Wat gebeurt er met mijn gordijnen als ze niet correct zijn?

Mochten de gordijnen niet de juiste maat zijn worden ze terug gestuurd naar Lunesto. Wanneer deze te lang zijn worden vermaakt in Nederland en naar u terug gezonden. Is niet dit niet het geval, wordt er een nieuwe order geplaatst aan onze fabrikant.

 

Hoe gaat het maak proces in zijn werk?

De  order gegevens gaan naar onze fabriek in India, daar wordt het gordijn op maat gemaakt en klaar gemaakt voor verzending. Bij aankomst in Nederland wordt het gordijn gecontroleerd op kwaliteit. Daarna wordt het gordijn verstuurd naar uw adres en kunt u genieten van uw nieuwe gordijnen.

Welke soorten gordijnen zijn er allemaal?

Alle gordijnen die leverbaar zijn staan op de site. Deze zijn te zien in het productoverzicht.

Bestellen

Het bestellen van de gordijnen is niet mogelijk, wat nu?

Wanneer u op de site een foutmelding krijgt of het bestellen wilt niet lukken kunt uw ons altijd een mail sturen. Desgewenst kunt u de bestelling via mail doen. Graag vragen uw om een beschrijving van het probleem mee te sturen zodat wij het probleem kunnen verhelpen.

Welke betaal mogelijkheden zijn er?

We vragen een aanbetaling van 50% voordat de bestelling wordt geplaatst. Deze kan u voldoen doormiddel van Ideal en bank overschrijving. Na levering van de gordijnen krijgt u een mail met daarin het verzoek om het restant te betalen, ook deze betaling wordt voldaan via Ideal.

Accepteren jullie ook orders uit het buitenland?

Ja, wij accepteren internationale orders. Onze internationale orders worden behandeld door FedEx, wij kunnen orders aannemen van alle landen waarin FedEx actief is.De kosten voor verzending en behandeling vragen wel om een additionele “”customs fee””. Door middel van het standaard online formulier kunt u een internationale order plaatsen. Houdt u er alstublieft rekening mee dat de verzendkosten extra zijn.

De coupon code werkt niet, wat nu?

Wanneer u problemen ervaart bij het invoeren van de coupon dan kunt u het volgende doen: Controleer de coupon code die u heeft ingevoerd, er worden alleen hoofdletters gebruikt in de code, kleine letters worden niet herkend door ons systeem. U kunt ook kijken naar eventuele andere spellingfouten, want ook dan word de code niet herkend. En het is van belang om naar de verloopdatum te kijken van de coupon code, als deze verlopen is kunnen wij u geen geld terug geven. Mocht het nog steeds niet lukken dan kunt u altijd mailen naar: info@lunesto.nl

Hoe moet ik een bestelling plaatsen?

Uw moet afmetingen van uw gordijnen invullen op de site en de afwerking van de gordijnen kiezen. Vervolgens wordt de bestelling in de winkelmand geplaatst. Wanneer u uw gegevens invult en de betaling voldoet in de bestelling geplaatst.

Krijg ik korting als ik meerdere gordijnen bestel?

Er is geen kwantum korting bij meerdere gordijnen in een bestelling. Mocht u een zeer grote hoeveelheid gordijnen willen bestellen kunt altijd contact opnemen met ons via info@lunesto.nl.

Hoe zijn de gordijnen verpakt?

De gordijnen worden netjes opgevouwen en in plastic gewikkeld zo wordt het in een doos gelegd. Deze doos komt in een omdoos naar Nederland om tijdens de reis zo goed mogelijk beschermd te zijn.

Zijn er verborgen kosten?

Er zijn geen verborgen kosten, uw betaald voor de vierkante meters stof die nodig zijn voor het maken van uw gordijn en de verzendkosten, dit alles wordt vermeld op de site. Bij het bestellen wordt dit in de winkelmand geplaatst en zo kunt u altijd het volledige bedrag zien.

Kan ik meerdere gordijnen tegelijk bestellen?

Ja, u kunt gewoon meerdere artikelen bestellen, deze komen in uw winkelmand te staan. Die kunt in een keer afrekenen.

Kan ik een prijsofferte krijgen voor mijn bestelling?

In de winkelwagen staat altijd de volledige prijs van de geselecteerde producten. Mocht u een grote bestelling willen plaatsen dan kan u altijd contact met ons opnemen, misschien kunnen wij iets voor u betekenen. Dit kan via info@lunesto.nl

Is het transport van de gordijnen veilig?

Lunesto heeft een geïntegreerd en gecentraliseerd transport traject ontwikkelt om ervoor te zorgen dat uw gordijnen door het gehele proces veilig zijn. Heden ten dage vervoeren transportbedrijven waardevolle spullen over de hele wereld en zijn de nodige veiligheidsmaatregelen van toepassing.

Account

Worden mijn persoonlijke gegevens vertrouwelijk behandeld?

Absoluut! Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld en niet gedistribueerd, verkocht of gebruikt voor andere doeleinden. Wij zijn erg toegewijd om de veiligheid van de gegevens van onze klanten te waarborgen.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?

Uw kunt inloggen op uw account van lunesto.nl en daar kunt u de status van uw order bekijken. Deze status wordt regelmatig bijgewerkt vanaf het moment dat we uw beeldmateriaal hebben ontvangen. Wij sturen u ook regelmatig berichten over uw order via de e-mail.

Hoe kan ik een account verwijderen?

Ja, u kunt zich uitschrijven voor de nieuwsbrief die per mail wordt verstuurd. Onderaan elke mail staat hoe dat in zijn werk gaat. Tevens kunt u uw account opheffen door in te loggen op onze site en het vervolgens te verwijderen.

Hoe kan ik een account aanmaken?

Het is erg makkelijk, u schrijft u gewoon in op de site, of plaats direct een bestelling. In beide gevallen zal een account gecreëerd worden en zal uw wachtwoord naar u toe gestuurd worden per email.

Over Lunesto

Wat zijn de openingstijden van de klantenservice en hoe zijn jullie te bereiken?

Op werkdagen zijn wij bereikbaar tussen 9 en 17 uur. Wij zijn het beste per mail bereikbaar en door de grote drukte niet altijd in staat de telefoon op te nemen. Spreek een bericht in en wij bellen zo snel mogelijk terug. Email: info@lunesto.nl Telefoon: 0208934340

Maakt Lunesto gebruik van cookies?

Voor het continu verbeteren van onze website maken wij gebruik van analytische cookies. Hiermee worden bezoekersstatistieken bijgehouden zoals het aantal mensen dat onze pagina bezoekt, waar ze vandaan komen en welke pagina’s er worden bekeken. Deze informatie gebruiken wij om te zien welke pagina’s het meest gebruiksvriendelijk zijn en welke informatie bezoekers het meest nuttig vinden. Zo kunnen wij in de toekomst onze pagina nog gebruiksvriendelijker maken. Omdat de cookies die wij plaatsen anoniem zijn kunnen wij deze nooit herleiden naar een individuele bezoeker.

Wat maakt Lunesto beter dan andere bedrijven?

Onze drie speerpunten zorgen dat wij beter zijn dan andere bedrijven. Onze niet goed, geld terug garantie, de gratis verzendkosten en het gratis op maat laten maken van de gordijnen.

Waar kan ik jullie bereiken?

Op  de contact pagina staan onze contact gegevens.